فایلهای مفید طلایی

دانلود فایلهای مفید برای دانشجویان،اساتید،معلمان،دانش آموزان سایر اقشار جامعه

فایلهای مفید طلایی

دانلود فایلهای مفید برای دانشجویان،اساتید،معلمان،دانش آموزان سایر اقشار جامعه

فایلهای مفید طلایی

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه انواع مطالب علمی و آموزشی راهی در جهت پیشبرد اهداف علمی برای دانشجویان، اساتید و فرهنگیان فراهم نماییم امیدواریم با کمک شما عزیزان و ارائه نظرات مفید خود ما را در پیشبرد این اهداف یاری نمایید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات

متن کامل فایل وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی:

فرمت ورد - قابل ویرایش

در ۳۰ صفحه

قیمت فقط ۵۰۰۰ تومان

Related image

چکیده

همانگونه که مستحضریم مهم‌ترین نقش آموزش و پرورش در تحقق اقتصاد مقاومتی فرهنگ‌سازی میان دانش‌آموزان، اولیا و مربیان است.در واقع ساماندهی مناسب نیروی انسانی از رویکردهای اصلی آموزش و پرورش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد بود.مهمترین نقش آموزش و پرورش در تحقق اقتصاد مقاومتی فرهنگ‌سازی در میان دانش‌آموزان، اولیا و مربیان است. آموزش و پرورش با ایجاد آمادگی ذهنی و روحی برای کارآفرینی، استفاده از تولیدات داخلی و صرفه‌جویی در امور مختلف زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه ایجاد می‌کند.

در واقع تدوین کتب درسی و گنجاندن مفاهیم و مطالب در آنها بر مبنای اقتصاد مقاومتی زمینه را برای تحقق اهداف آموزش و پرورش در این زمینه فراهم می‌کند. متاسفانه طی سال‌های اخیر جذب نیروی انسانی بدون کارشناسی صرفا در پاسخ به نیاز اشتغال جامعه بوده و کارآمدی چندانی نداشته است.

به منظور فرهنگ‌سازی اقتصاد مقامتی در میان دانش‌آموزان ارائه آموزش‌های لازم به معلمان از موثرترین گروه‌ها آغار شده و برای تحقق این هدف با ارگان‌های دیگری همچون بسیج نیز همکاری می‌شود.

آموزش و پرورش نقش مهمی در فرهنگ سازی برای ترویج و بسط آنچه در نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن هستیم در بین دانش آموزان و خانواده ها دارد. سیاست های این موضوع در کشورمان باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شود و آموزش و پرورش رسالت و نقش مهمی در این گفتمان سازی دارد.

یکی از بزرگترین رسالت های آموزش و پرورش در این حوزه توجه به تربیت نسلی ست که در آینده بتواند با رویکرد اقتصاد مقاومتی کشور را به سمت پیشرفت سوق دهد

 

مقدمه

برای تحقق فرهنگ اقتصاد مقاومتی باید منابع، سرمایه، نیروی کار و تجهیزات به نحوی به کارگیری شود که ضایعاتی نداشته باشد.و به همین دلیل نقش دستگاه تعلیم و تربیت در اقتصاد مقاومتی را پرورش نیروی متفکر و کارآمد است به طوری که اقتصاد مقاومتی باید تفکرش در آموزش و پرورش پایه‌ریزی شود.

...............................

برای دریافت ادامه مطالب لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی