فایلهای مفید طلایی

دانلود فایلهای مفید برای دانشجویان،اساتید،معلمان،دانش آموزان سایر اقشار جامعه

فایلهای مفید طلایی

دانلود فایلهای مفید برای دانشجویان،اساتید،معلمان،دانش آموزان سایر اقشار جامعه

فایلهای مفید طلایی

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه انواع مطالب علمی و آموزشی راهی در جهت پیشبرد اهداف علمی برای دانشجویان، اساتید و فرهنگیان فراهم نماییم امیدواریم با کمک شما عزیزان و ارائه نظرات مفید خود ما را در پیشبرد این اهداف یاری نمایید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات

دانلود رایگان فایل سه بعدی برج ایفل

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ق.ظ

دانلود رایگان فایل سه بعدی برج ایفل:

دانلود رایگان:

دانلود فایل سه بعدی برج ایفل

Image result for ‫برج ایفل:‬‎

شرح مختصر:

دانلود فایل سه بعدی برج ایفل شامل ۵ فایل تری دی مکس و اسکچاپ

برج ایفل که در زبان فرانسه La Tour Eiffel نامیده می شود، برجی فلزی است که در فضای یک سبز عمومی (Champ de Mars) در مجاورت رود سن (Seine) در پاریس بنا شده است. ایفل مرتفع ترین بنای پاریس، در زمره مشهورترین نمادهای جهان است که امروزه از مهمترین مراکز جذب توریست به شمار می رود. نام ایفل در حقیقت برگرفته از نام گوستاو ایفل (Gustave Eiffel) طراح این برج باشکوه است.

ساخت برج ایفل در سال ۱۸۸۷ آغاز و در ۳۱ مارس ۱۸۸۹ به پایان رسید. در آغاز برج ایفل برای نمایشگاه جهانی و به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسهساخته شد ولی پس از ساخت این بنا مورد قبول همگان واقع نشد و ۳۰۰ نفر که در بین آنها می‌توان از امیل زولا، گی دو موپاسان، شارل گارنیه و هم چنینالکساندر دوما نویسنده شهیر فرانسوی نام برد، به ساخت آن شدیداً اعتراض نمودند.

ساخت برج ایفل دو سال و دو ماه طول کشید. ۸۵۰ نفر در ساخت آن کار کرده‌اند. این برج از ۱۸ هزار و ۳۸ قطعه ساخته شده است و برای اتصال آن‌ها از ۲ و نیم میلیون پیچ مهره و میخ پرچ استفاده شده است. ارتفاع برج ۳۲۴ متر است که در زمان خود مرتفع‌ترین برج جهان بوده است. وزن برج ایفل بیش از ۱۰ هزار تن است که ۷ هزار و ۳۰۰ تن آن فولاد است.

 

حجم فایل:۱۸ مگابایت

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://file-folder.ir/1396/05/05/دانلود-رایگان-فا…سه-بعدی-برج-ایفل/ ‎

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی