فایلهای مفید طلایی

دانلود فایلهای مفید برای دانشجویان،اساتید،معلمان،دانش آموزان سایر اقشار جامعه

فایلهای مفید طلایی

دانلود فایلهای مفید برای دانشجویان،اساتید،معلمان،دانش آموزان سایر اقشار جامعه

فایلهای مفید طلایی

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه انواع مطالب علمی و آموزشی راهی در جهت پیشبرد اهداف علمی برای دانشجویان، اساتید و فرهنگیان فراهم نماییم امیدواریم با کمک شما عزیزان و ارائه نظرات مفید خود ما را در پیشبرد این اهداف یاری نمایید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات

دانلود رایگان نقشه طرح تفصیلی شهر تنکابن

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۷ ق.ظ

دانلود رایگان نقشه طرح تفصیلی شهر تنکابن:

دانلود رایگان:

نقشه طرح تفصیلی شهر تنکابن

قیمت فقط ۳۵۰۰ تومان

شرح مختصر:

نقشه تنکابن که شامل فایل هایی از این منطقه بوده و در این مجموعه از فایل  و روش های آماتور پرهیز شده و طرح کامل نقشه اتوکد در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود.این طرح از شهرداری  تنکابن دریافت شده است و از سوی مشاور ارائه شده است و کاملا اجرایی بوده است.

 

در نقشه اتوکدی طرح تفصیلی شهر تنکابن ، کلیه سطوح کاربری ها و اراضی شهر با رنگ بندی مشخص شده و به همراه راهنمای نقشه می باشد .

لطفا پس از دریافت کلیه پارت ها آنها را در یک پوشه قرار داده و با اجرای پارت اول فایل را از حالت فشرده خارج سازید. برای خارج سازی فایل از حالت فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.

حجم فایل: ۱۵٫۷ MB

Related image

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://file-folder.ir/1396/05/02/دانلود-رایگان-نق…-تفصیلی-شهر-تنکا/ ‎

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی