فایلهای مفید طلایی

دانلود فایلهای مفید برای دانشجویان،اساتید،معلمان،دانش آموزان سایر اقشار جامعه

فایلهای مفید طلایی

دانلود فایلهای مفید برای دانشجویان،اساتید،معلمان،دانش آموزان سایر اقشار جامعه

فایلهای مفید طلایی

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه انواع مطالب علمی و آموزشی راهی در جهت پیشبرد اهداف علمی برای دانشجویان، اساتید و فرهنگیان فراهم نماییم امیدواریم با کمک شما عزیزان و ارائه نظرات مفید خود ما را در پیشبرد این اهداف یاری نمایید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات

دانلود نقشه DEM حوزه آبخیز حوزه سد دز

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۹ ق.ظ

دانلود نقشه DEM حوزه آبخیز حوزه سد دز:

شرح مختصر:

دز رودخانه‌ای است که از رشته کوه زاگرس میانی (در جنوب استان لرستان-الیگودرز)سرچشمه می‌گیردو چندین هزاره است که در اقتصاد شمال خوزستان نقشی بسیار مهم داشته و دارد.

سد دز یک سد بتُنی برق‌آبی است که در دوران سلطنت محمدرضا پهلوی بر رویرودخانه دز توسط یک کنسرسیوم ایتالیایی در ۲۳ کیلومتری اندیمشک احداث شد. این سد ۱۲ث۵۰۰۰ هکتار از اراضی پایین دست را آبیاری می‌کند و نقش مهمی در کنترل سیلاب‌های بالادستش دارد. نیروگاه این سد دارای قدرت نصب ۵۲۰ مگاواتمی‌باشد.

احداث سد عظیم دز، در سال ۱۳۳۸ خورشیدی توسط ایتالیایی‌ها در کوه‌های زاگرسآغاز و در سال ۱۳۴۱ خورشیدی پایان یافت. دریاچهٔ این سد ۶۵ کیلومتر طول و ۲۲۵۰۰۰ کیلومترمربع مساحت داشته و گنجایش نهایی آن ۳٫۳ میلیارد مترمکعب می‌باشد که در شرق شهرستان اندیمشک واقع است.[۲] بر روی رودخانه دز. این سد با ارتفاع ۲۰۳ متر در زمان ساخت خود به عنوان یکی از مرتفع‌ترین سدهای جهان(ششمین سد جهان در آن زمان) شناخته می‌شد و در حال حاضر نیز پنجاهمین سد بلند دنیا در بین سدهای ساخته شده و در دست ساخت می‌باشد.

این فایل فقط در نرم افزار ARC GIS قابل فراخوانی است

Image result for ‫حوزه سد دز‬‎

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://file-folder.ir/1396/05/04/دانلود-نقشه-dem-…آبخیز-حوزه-سد-دز/ ‎

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی