فایلهای مفید طلایی

دانلود فایلهای مفید برای دانشجویان،اساتید،معلمان،دانش آموزان سایر اقشار جامعه

فایلهای مفید طلایی

دانلود فایلهای مفید برای دانشجویان،اساتید،معلمان،دانش آموزان سایر اقشار جامعه

فایلهای مفید طلایی

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه انواع مطالب علمی و آموزشی راهی در جهت پیشبرد اهداف علمی برای دانشجویان، اساتید و فرهنگیان فراهم نماییم امیدواریم با کمک شما عزیزان و ارائه نظرات مفید خود ما را در پیشبرد این اهداف یاری نمایید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات

دانلود طرح جامع شهر قزوین

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۹ ق.ظ

دانلود طرح جامع شهر قزوین:

دانلود طرح:

طرح جامع شهر قزوین:

(طرح توسعه و عمران شهر قزوین)

قیمت فقط ۳۵۰۰ تومان

شرح مختصر:

شهر قزوین مرکز شهرستان قزوین و در دامنه های جنوبی سلسله جبال البرز قرار گرفته است . شهرستان بوئین زهرا در جنوب، شهرستان تاکستان در جنوب غرب، استان تهران در شرق، استان زنجان در غرب و استان گیلان و مازندران در شمال آن قرار گرفته اند. اتوبان تهران – زنجان از شمال شهر و راه آهن تهران – زنجان نیز از جنوب شهر می گذرد. شهرک صنعتی البرز در جنوب شرق و شهرک صنعتی لیا در جنوب شهر واقع شده است . دشت قزوین بخشهای غربی، شرقی و جنوبی شهر را فراگرفته است.
مهمترین رودخانه های حوزه شهر قزوین رودخانه باراجین در شرق و رودخانه آلولک در غرب آن است.

توپوگرافی یا وضعیت پستی و بلندی زمین نقش مهمی در پایداری دامنه ها، حرکت سیالات ، استقرار تأسیسات انسانی و پراکنش و توسعه مراکز انسانی ایفا می کند.
حوزه شهری قزوین در دامنه های جنوبی رشته کوههای البرز و شمال دشت قزوین واقع شده است . به طور کلی بخش جنوبی حوزه استحفاظی قزوین دشتی و بخش شمال آن پایکوهی و ناهموار است. مهمترین ارتفاعات حاشیه شمال شرقی منطقه مطالعاتی ، کوههای بالا دره با ارتفاع ۱۸۷۶ در شمال روستای دیوار و ارتفاعات برج ( ۱۷۱۸ متر) در شمال اسماعیل آباد و ارتفاعات شمال و شمال غربی شهر کوههای واشرگیر ( ۲۰۴۵ متر) ، کوه ملار ( ۲۴۱۸ متر) ، کوه چکلو ( ۲۲۹۰ متر) ، سفید کوه ( ۲۳۶۸ متر) و کوه لور ( ۲۱۰۵ متر) می باشند. حداقل ارتفاع محدوده استحفاظی در جنوب آن ۱۱۷۰ متر و حداکثر ارتفاع در شمال محدوده استحفاظی ۱۶۲۰ متر می باشد.

توضیحات طرح جامع قزوین

 این فایل حاوی مطالعه طرح توسعه و عمران (جامع) شهر قزوین می باشد که به صورت فرمت PDF در ۵ جلد در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

فهرست مطالب:

جلد ۱ و ۲: بررسی کلی منطقه ای و بررسی حوزه نفوذ به بررسی خصوصیات جغرافیایی و اقلیمی، جمعیتی، اقتصادی، کالبدی و …
جلد ۳: تعاریف مفاهیم کلیدی مورد استفاده در طرح
جلد ۴: برنامه و طرح توسعه در حوزه و شهر
جلد ۵: ضوابط و معیارهای طرح

برای دریافت ادامه مطالب لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

 http://file-folder.ir/1396/04/28/دانلود-طرح-جامع-شهر-قزوین/ ‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی